0(312) 231 26 16 0(541) 373 62 72

OFİS TEMİZLİĞİ

 

Ofisinizin kokusu ve pırıltısı prestijimizdir...

 

Rahat, ferah ve temiz bir iş ortamında çalışmak, iş performansınızı artırır. Eğer siz de yoğun iş temposu içerisinde temizliğe vakit ayıramıyorsanız, bütün temizlik işlerinizi tecrübeli ellerimiz  temiz bezlerle buluştuğu zaman, kaliteli hizmet anlayışıyla temizlik ihtiyaçlarınız bir dert olmaktan çıkacaktır.

HGB VIP DANIŞMANLIK SOSYAL  HİZMETLER VE TEMİZLİK LTD.ŞTİ.’ nin kuruluş amacı müşterilerine temiz ve hijyen bir iş ortamı sunmaktır.
                                             
OFİS TEMİZLİĞİNİ NASIL YAPIYORUZ?

Temizliğe ilk olarak katı atık temizliği ile başlanır. Yukarıdan aşağıya olacak şekilde aksesuar, tablolar, pervaz, lamba ve kapı üstlerinin tozu alınır.

Camlar özel eğitimi olan profesyonel camcılarımız tarafından iz kalmayacak şekilde silinir. Cam mermerler özel jiletlerle temizlenir ve pvc’lerin silinmesi ile süreç tamamlanır. Zeminler ıslak-kuru vakum makinesiyle temizlenir. Daha geniş bir alansa tek diskli yıkama makinesi da kullanılır. Varsa halı ve kilimler makineyle süpürülür.

Mobilya, koltuk ve sandalyeler vakum makinesiyle temizlenir. Masa, kitaplıklar ve raflar temizlenir. Dolap ve çekmecelerin iç-dış temizliği yapılır.

Ofisinizde bulunan lavabo ve tuvaletler dezenfekte edilir. Aynalar ve fayanslar   silinir.
Bütün bu aşamalardan sonra yapılan temizlikten arda kalan katı atıklar temizlenerek tamamen kullanıma hazır bir şekilde teslim edilir.

Böylelikle çalışanlarınız ve müşterileriniz için temiz ve ferah bir ortam hazırlamış oluruz. Temizlik derdinden kurtularak size de keyfini sürmek kalır.

Genellikle küçük ve orta ölçekli ofis ölçüleri ortalama belli olduğundan ofisler için keşif ekibi gönderilmeden telefon ile bilgi verilebilmektedir.

YENİ BİTMİŞ OFİS ve İNŞAAT SONRASI OFİS TEMİZLİKLERİ

İŞLEM BASAMAKLARI

1- Ofis içerisinde inşaat sonrasından kalma tüm kaba çöpler uzaklaştırılır,
2- İç ve dış doğramalar etiket, bant ve mantarlardan arındırılır. Doğramaların silimi yapılır,
3- Pencere araları vakum yardımı ile çekilir ve silinir,
4- Camlar içten ve dıştan silinir,
5- Duvarların tozu alınır,
6- Tüm dolap çekmeceleri çıkarılarak, içlerinde olabilecek toz, talaş vb. atıklardan arındırılır,
7- Tüm dolapların içten ve dıştan silimi yapılır,
8- Kapı, priz, petek, duvar ve tavan aksesuarları silinir,
9- Tuvalet, klozet ve lavaboların üzerindeki etiketler çıkarılarak, seramik duvarların kimyasallı yıkaması yapılır,
10- Lavabo ve wc’ler sterilize edilir, aynası silinir,
11- Odaların zemin türüne göre (halı, parke, seramik, marley, karo taş, mermer, fayans) temizlik işlemi yapılır,
12- Sert zeminler yıkanır ve vakumla çekilir,
13- Mevcut ise asansör ve merdivenlerin temizliği yapılır, paslanmazları parlatılır,
14- En son yerler moplanır. (nemli paspas yapılır) ve çıkılır.

ORGANİZASYON VE ÇALIŞMA ŞEKLİMİZ

Ofisinizin inşaat sonrası teslimatı yapıldıktan sonra bizi aramanız durumunda vereceğiniz bilgiler doğrultusunda telefon ile fiyatlandırma yapılabilmektedir.
 Metrekareye orantılı olarak oluşturulacak ekip sayısı netleştirildikten sonra , belirlenen gün ve saatte personellerimiz bulunması gereken yerde hazır olur.